Salam jejak!!

Assalamualaikum warahmatullah..

Alhamdulillah akhirnya berjaya menerbitkan blog ini, setelah menanti hampir sedekad dan seabad untuk ciksantun meluangkan masa membantu saya menerbitkan blog ini..

Hari ini bertarikh 31 Ogos 2009, merdeka nya Malaysia kali ke 52, bermulalah jejakku memulakan blog ini yang diberi nama menjejak impian, menggapai harapan di Bayt Insyirah, memang rumah yang sangat berjasa, selaras dengan kejasaan ahli2 nya..

Tujuan saya terbuka hati mahu berblog ini adalah dek kerana lambakan2 blog yang pada saya kurang berfaedah. Jadi, amat penting lah bagi saya untuk bersama menyumbang ketidakfaedahan itu.. Bukanlah itu maksud sebenar saya, tetapi yang sebenarnya adalah saya berharap agar blog ini mampu memberi manfaat bukan sahaja bagi diri saya bahkan kepada sesiapa yang mengikutinya terutama ahli bayt Insyirah yang disayangai dan dikasihi, dan bakal dirindui, =P..

Dan blog ini diberi nama menjejak impian menggapai harapan kerana berkelananya saya di dataran Syam ini adalah untuk merealisasikan harapan dan impian kedua ayah bonda tercinta. Harapan yang bagaimana?? Begini! Sudah tentu mak ayah kita mengharapkan anak yang mampu menyampaikan ilmu bukan untuk diri sendiri serta keluarga, malah seluruh umat amnya!! Jadi, saya berpendapatan blog ini adalah salah satu ruang untuk menyampaikan ilmu yang saya miliki serta berkongsi pengalaman.

Akhir kalam, ucapan terima kasih yang tidak terhingga kepada Shafiqah yang byk membantu dalam kerja2 teknikal, Shaheera yang banyak memberi komen yang memberangsang dan membina serta bernas, juga tidak dilupakan kepada Azimah yang turut menyumbangkan tenaga dalam pembikinan air nescafe yang sedap (sebenarnya aku tak minum lagi!!)..

Jadi, apa yang berfaedah itu, diambil dan dimanfaatkan bersama, dan segala yang tak berfaedah itu dibuang sejauhnya!!

Disini sahaja dulu muqaddimah menjejak impian menggapai harapan!!

Category:  
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response.
0 Responses
Leave a Reply