Selamat Bercuti...

Assalamualaikum warahmatullah...



Sekian lama blog ini terbiar sepi kerana ingin memberikan lebih tumpuan kepada imtihan yang dihadapi.Alhamdulillah,semalam(21/1/10) tepat jam 10.00 pagi waktu Jordan,saya telah berjaya menamatkan semester pertama dalam tahun kedua saya disini.Dan semalam,saya melihat 4 dari 5 maddah yang saya ambil pada sem lepas telah pun keluar markahnya. Alhamdulillah,keputusannya walau tidak sehebat mana namun saya sangat bersyukur.Saya telah berusaha melakukan yang terbaik meskipun dalam kondisi saya yang tidak stabil dari pelbagai sudut.Dan itulah natijahnya yang saya perolehi.Saya bersyukur dan redha. Itulah yang terbaik untuk diri saya yang telah Allah berikan.

Selepas saja selesai menjawab imtihan yang terakhir,dada menjadi sedikit lapang dan tenang.Satu tekanan telah saya lepasi dan masih terlalu banyak yang harus saya tempuhi dalam hari-hari yang bakal mendatang nanti.Semoga Allah terus memberikan saya kekuatan untuk melangkah menyusuri jalanNya.

Cuti telah pun bermula,masih terlalu banyak perkara yang perlu diselesaikan.Cuti yang singkat dan kerja-kerja yang perlu diselesaikan membuatkan saya tak rasa pun seperti bercuti.Tapi sekadar rehat seketika sebelum semester kedua yang lebih mencabar bermula.Ada plan macam-macam masa cuti ini,semoga Allah mempermudahkan segala urusan saya.

Pada sahabat-sahabat Yarmouk,selamat bercuti.Pada sahabat-sahabat Just,Mesir dan yang sedang menghadapi imtihan selamat berimtihan.Moga Allah permudahkan kalian semua.Pada keluarga di malaysia,saya rindu sangat dengan kalian.Tersangat rindu sehingga sering terbawa dalam mimpi dua tiga minggu kebelakangan ini.Moga Allah memelihara dan melimpahkan rahmatNya keatas kalian.

Category:  
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response.
0 Responses
Leave a Reply