sejenak bersama rabbani

Assalamualaikum warahmatullah..

Hari bersamaan 23/11/2009 bersamaan 6 zulhijjah 1430 hari isnin,merupakan tarikh yang cukup bermakna.Terubat rasa rindu pada tanah air dengan kedatangan rombongan KEMBARA ILMU BERSAMA RABBANI DAN KURSUS INTENSIF BAHASA ARAB tajaan AL-BAYAN.Al-Bayan ini merupakan sebuah pusat kursus bahasa arab.Saya difahamkan Al-Bayan ini berada dibawah Uni. Malaya(UM).Dalam post saya kali ini,saya sertakan sedkit gambar yang sempat saya rakamkan ketika konsert Rabbani di Uni Yarmouk,Irbid Jordan.


KENANGAN BERSAMA ROMBONGAN MALAYSIA


BERSAMA ANGGOTA RABBANI


RABBANI LIVE IN YARMOUK UNIVERSITY

Inilah beberapa gambar yang sempat saya rakamkan pada kali ini.Nak upload lagi tp tenet agak lambat hari ini..huhuhu..Maka,hari ini rindu saya pada malaysia sedikit terubat dgn kehadiran mereka...

Category:  
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response.
0 Responses
Leave a Reply